Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.

Regulamin

1. Właścicielem Sklepu Internetowego www.idea-glass.pl                                                     

jest firma IDEA GLASS - Łukasz Czech
ul. Żołnierska2 59-330 Ścinawa 

wpisana przez Burmistrza Miasta i Gminy Ścinawa do ewidencji działalności gospodarczej.

Wpis do CEiDG dostępny pod linkiem:

https://prod.ceidg.gov.pl/CEIDG/CEIDG.Public.UI/SearchDetails.aspx?Id=03a97531-a859-4308-9020-5414c1111c7f

NIP 692 229 13 68

REGON 021861102                                                                                                                                             

tel. 665999749  (Opłata  jak  za  połączenie lokalne)                                                                                                                           

2. Zamówienia w sklepie można składać poprzez:

- sklep internetowy,
- e-mail: ideaglass.mgc@gmail.com
- telefonicznie 665999749

3. Zamówienia można składać 24 godziny na dobę w sklepie internetowym lub mailowo, a telefonicznie w godzinach od 10-18.

4. Zamówienia złożone w dni powszednie po godz. 14.00, w soboty, w niedziele oraz w święta będą rozpatrywane następnego dnia roboczego. Wyjątkiem jest przerwa urlopowa, o której klienci zostaną poinformowani w AKTUALNOŚCIACH. W czasie przerwy urlopowej można składać zamówienia, jednak realizacja nastąpi w pierwszym dniu roboczym po przerwie urlopowej.

5. Warunkiem koniecznym w realizacji zamówienia jest podanie numeru telefonu lub (i) adresu e-mail - po przyjęciu zamówienia Zamawiający zostanie poinformowany o jego przyjęciu poprzez e-mail lub telefonicznie, jeśli zajdzie taka potrzeba. Zamówienia, których nie uda się potwierdzić w ciągu 48 godzin, nie będą realizowane.

6. Zamawiający zarejestrowani w naszym sklepie będą informowani o statusie zamówienia pocztą elektroniczną.

7. Ceny prezentowane na naszych stronach mają charakter informacyjny i nie stanowią oferty w myśl rozumienia przepisów Kodeksu Cywilnego.

8. Ceny wyrobów mogą ulegać niewielkim zmianom jeżeli wykonanie zamówienia wiąże się ze zmianą materiału, rozmiaru, dodatków, sposobu wykończenia. W wypadku takiej zmiany dokładną cenę podajemy przy przyjmowaniu zamówienia.

9. Firma IDEA GLASS zastrzega sobie prawo odmowy realizacji zamówień wzbudzających wątpliwości, Zamawiający zostanie natychmiast poinformowany o zaistnieniu takiej sytuacji (patrz punkt 5).

10. Udzielamy gwarancji na nasze produkty - 12 miesięcy.

11. Ceny wszystkich towarów znajdujących się w sklepie wyrażone są w złotych polskich i są cenami brutto.

12. Zamówiony i opłacony towar zostanie dostarczony pod adres wskazany przez Zamawiającego w terminie od 2 do 10 dni roboczych od daty potwierdzenia zamówienia. Jeśli zamówienie jest większe, czas realizacji może się wydłużyć- informujemy o tym mailowo lub telefonicznie.

13. W przypadku braku towaru w magazynie Zamawiający jest informowany o tym fakcie i związanym z tym wydłużeniem czasu realizacji zamówienia. Jeżeli Zamawiający nie wyrazi zgody na wydłużenie czasu realizacji zamówienia może całkowicie zrezygnować z zamówienia bądź też zrezygnować tylko z pozycji, która to wydłuża czas realizacji zamówienia. Możemy też zaproponować inne szkło które jest dostępne.

14. Do każdej przesyłki dołączamy potwierdzenie kupna (paragon). W przypadku, gdy Zamawiający życzy sobie wystawienie Faktury (rachunku) prosimy o podanie danych do niego wraz z NIP-em. (nie jesteśmy Vat-owcami, nasze ceny są brutto)

15. Wysyłka: Jeżeli klient nie może odebrać osobiście zamówionego towaru, możemy wysłać kurierem.
Dostawa odbywa się na koszt odbiorcy firmą kurierską  (DPD). Do zamówionych produktów należy doliczyć koszty wysyłki (zależne od gabarytów i wagi).

16. W przypadku korzystania z innej firmy spedycyjnej prosimy o zamówienie spedycji we własnym zakresie, po uprzednim uzgodnieniu terminu odbioru od nas. Przy zamawianiu jako formę wysyłki należy zaznaczyć "odbiór osobisty"- i napisać nam w uwagach lub poinformować, że kurier będzie własny.
Koszty przesyłek ustalane są indywidualnie wg wagi i gabarytów.

Przykładowy koszt dostawy:

paczka do 30kg (wpłata na konto przed wysyłką) - 25zł

paczka do 30kg (płatność przy odbiorze-tylko w wyjątkowych przypadkach po uzg.telefonicznym) - 35zł

Przesyłka zostaje wysłana w około 2-10 dni roboczych po udokumentowaniu wpłaty (mailem, zaksięgowaniu na koncie) oraz po akceptacji projektu.

Ważne!!!    Po dostarczeniu przez kuriera paczki proszę o sprawdzenie czy towar nie jest uszkodzony. Jeżeli tak, to proszę przy kurierze spisać protokół zniszczeń i poinformować nas o tym telefonicznie lub e-mailem - inaczej reklamacja nie będzie rozpatrywana! (mamy tylko 7 dni na złożenie reklamacji u przewoźnika- prosimy wysłać do nas protokół szkody jak najszybciej)

17. Należność za zamówiony towar Zamawiający można uregulować w następujący sposób:
- przy odbiorze przesyłki (rzeczy nie personalizowane)
- przelewem (przedpłatą) na numer konta- gotówka-przy odbiorze osobistym

18. Od 25 grudnia 2014 r. wydłuża się termin na zwrot towaru bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy. Zamiast 10 dni, konsument ma teraz na to 14 dni.

Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827) art. 27, w okresie 14 dni od dostarczenia zamówionego towaru, konsument ma prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Wskazane w tym punkcie prawo dotyczy sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się wyłącznie do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. Zwracany w tym trybie towar zostanie przyjęty tylko i wyłącznie wtedy, gdy będzie odesłany w pełni kompletny, a sam produkt oraz akcesoria będą nieuszkodzone oraz nie będą nosiły śladów używania.

UWAGA!

Zgodnie z ustawą, zwrotowi nie podlegają produkty chronione prawami autorskimi, takie jak oprogramowanie, płyty CD z muzyką itp.
Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje też w przypadku gdy wykonaliśmy w pełni usługę grawerowania za Twoją wyraźną zgodą.


FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

                                                   (miejscowość), dnia ………………..………

……………………………………………..

……………………………………………..
dane składającego oświadczenie

Sz.P.
IDEA GLASS Łukasz Czech

Żołnierska 2, 59-330 Ścinawa


OŚWIADCZENIE
O ODSTĄPIENIU OD UMOWY

Niniejszym oświadczam, iż odstępuję od umowy sprzedaży ………………………………………………………… (przedmiot sprzedaży) zawartej w …………………………………… (miejscowość), w dniu …………………………….

Wskazuję, iż wskutek odstąpienia od umowy, ta jest uważana za niezawartą, a strony są obowiązane do wzajemnego zwrotu świadczeń, w stanie niezmienionym. Wobec powyższego wnoszę o niezwłoczny zwrot ceny, zapłaconej przeze mnie, w wysokości ………….. zł. Ponadto oświadczam, iż przedmiot sprzedaży zostanie zwrócony Panu w dniu ………………… w stanie niezmienionym.
Z poważaniem, ……………………………

W przypadku chęci skorzystania z prawa odstąpienia od umowy, zwracany towar należy odesłać na własny koszt.

Proszę pamiętać, że w przypadku przedmiotów wykonywanych na zamówienie - a takimi są w większości przedmioty (grawerowane, personalizowane ) dostępne na tej stronie- nie ma możliwości zwrotu!

W przypadku przedmiotów bez grawerowania zamówiony towar można zwrócić bez podania przyczyny w ciągu 14 dni, o ile nie był on używany, nie nosi on śladów użytkowania oraz znajduje się w oryginalnym opakowaniu.  Pieniądze za zwrócony towar odsyłamy po dostarczeniu do nas zwracanego towaru.
Do takiej przesyłki zwrotnej należy dołączyć pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy oraz numer konta, na jaki sklep ma zwrócić zapłatę. W ciągu 3 dni roboczych dokonujemy zwrotu wpłaty.

19. Kupujący składa zamówienie, wskazując na towar, którym jest zainteresowany, za pomocą opcji „do koszyka”, a następnie w części zwanej „koszykiem”, wskazuje sposób odbioru i płatności za zamówienie.

20. Po dokonaniu zakupu należy podać wszystkie istotne informacje (jeśli nie zostały wcześniej wpisane do rubryki :"UWAGI KUPUJĄCEGO", konieczne do realizacji zamówienia, tj. tekst do wygrawerowania (jeśli nie będzie podany- zaproponujemy sami zależnie od okazji), kolor (jeśli na ciemnej butelce- wtedy dodatkowo grawer malujemy na złoty lub srebrny) grafika (która podoba się ze zdjęć, jeśli nie będzie podana- zaproponujemy 2-3 do wyboru), dodatkowych elementów, termin dostawy, sposób odbioru, forma płatności (przy czym przy rzeczach grawerowanych preferujemy wpłatę na konto, rzadziej jest to wysyłka za pobraniem (tylko w wyjątkowych przypadkach, musi zostać to uzgodnione telefonicznie).

20a. Prześlemy państwu dokładną sumę do wpłaty na konto pracowni (koszt grawerowanego produktu plus dodatkowe opakowanie do wręczenia -celofan i wstążka (jeśli państwo sobie życzą)+5 zł, oraz dodamy koszt transportu zależny od wagi i wybranej opcji przelewu (z góry przelew na konto-to wtedy 25 zł paczka do 30kg lub za pobraniem 35 zł paczka pobraniowa do 30 kg)

21. Własne projekty graficzne można przesyłać zapisane w Corelu wersja X5 lub niższa. Ponadto mogą być pliki *.ai lub *.eps
Czcionki prosimy zamienić na krzywe. Zdjęcia czarno-białe lub gray-scale w rozdzielczości 300 dpi w skali 1:1. Prosimy by zdjecia były wyraźne, ostre, jeśli takie nie będą- damy znać że nie nadają się do grawerowania.
Teksty zapisane jako zwykły tekst (w notatniku) Plików z Worda ( *.doc) proszę nie przesyłać, chyba że tylko do skopiowania tekstu.

22. Przyjęcie zamówienia potwierdzamy mailem, wraz z projektem grawerowania -w ciągu 1 dnia roboczego. W czasie gdy jesteśmy bardzo obłożeni pracą może to się wydłużyć do 2 dni roboczych.
W przypadku gdy zamówienie musi być wykonane szybciej prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy.

23. Istnieje możliwość wykonania usługi ekspressem- doliczamy wtedy 20% wartości ceny danego produktu. Zapytanie najlepiej proszę przesłać mailem, dokładnie ocenimy wtedy szanse na otrzymanie wygrawerowanej rzeczy we wskazanym czasie (tzw. "na jutro")

24. Po przyjęciu zamówienia na podstawie otrzymanych informacji (patrz pkt.20) wykonujemy projekt i przesyłamy mailem do zatwierdzenia.

25. Oczekujemy na zatwierdzenie projektu, ewentualnie uwagi co do potrzebnych zmian. Jeżeli potrzebne jest dokonanie modyfikacji ponownie wysyłamy projekt do zatwierdzenia.
Dopiero po otrzymaniu maila z zatwierdzeniem projektu i kosztów całego zamówienia oraz potw. przelewu- trafia on do realizacji.

26. W przypadku nietypowych prac możemy również wykonać wzór i przesłać do obejrzenia i przedyskutowania ewentualnych zmian. Wykonanie takiego przykładowego egzemplarza jest odpłatne.

27. Reklamacje:
Po zatwierdzeniu projektu nie uwzględniamy reklamacji wynikłych z pomyłek w tekście dostarczonym przez klienta, lub niezgodności projektu z oczekiwaniami odbiorcy. Z tego powodu prosimy o uważne sprawdzanie projektów i zgłaszanie wszelkich uwag i życzeń przed ostatecznym zatwierdzeniem.
Podstawą do reklamacji może być istotna niezgodność z zatwierdzonym projektem lub uszkodzenie wyrobu wynikłe z winy wykonawcy. W przypadku wady towaru konsument ma prawo żądania m.in. obniżenia ceny.

Wzór REKLAMACJI (w przypadku chęci złożenia reklamacji)

 Miejscowość, data

Do

(pełna nazwa i adres siedziby przedsiębiorcy)

 

Imię, nazwisko

Adres konsumenta

Reklamacja towaru

 

Niniejszym zawiadamiam, iż zakupiony przeze mnie w dniu …… towar jest wadliwy. Wada polega na ………………… Wada została stwierdzona w dniu ……………………….. Z uwagi na powyższe, na podstawie ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. kodeks cywilny żądam:

  • wymiany towaru na nowy* (art. 561 § 1)
  • nieodpłatną naprawę towaru* (art. 561 § 1)
  • obniżenia ceny towaru o kwotę ……….. (słownie: ………) zł, Proszę o zwrot podanej kwoty na konto …………../przekazem pocztowym na mój adres* (art. 560 § 1)
  • odstępuję od umowy i proszę o zwrot ceny towaru na konto ………….* (art. 560 § 1)

Z poważaniem....

27a. Oświadczam, że zobowiązuję się dostarczyć produkty bez wad, z wyłączeniem wad wskazanych w ofercie sprzedaży. Szkło może mieć niewielkie plądry, które są dopuszczalne przy wazonach ręcznie formowanych i nie podlegają reklamacji.

28. Podczas dokonywania przedpłaty:
- Należność za zamówienie internetowe należy uregulować przelewem na konto
IDEA GLASS Łukasz Czech, Żołnierska 2, 59-330 Ścinawa
nr rachunku: ING Bank Śląski
  97 1050 1748 1000 0090 9506 4912

Na poleceniu przelewu (lub blankiecie pocztowym) należy podać numer zamówienia (który jest wyświetlany podczas akceptowania zamówienia), można też dodać nazwę instytucji/osoby zamawiającej.
- Po dokonaniu wpłaty należy przesłać na maila potwierdzenie wpłaty (kopii polecenia przelewu lub blankietu pocztowego) przyspieszy to czas realizacji zamówienia.

29. Oferta sklepu jest ważna tylko na terenie Polski.

30. Wysyłka za granicę jest możliwa, ale koszt transportu ustalany jest wtedy indywidualnie po podaniu adresu do wysyłki i po obliczeniu wagi całkowitej paczki.

31. W razie wątpliwości prosimy o kontakt pod numerem telefonu 665 999 749 (w godzinach od 9.00-18.00 oprócz niedziel)

32. Firma IDEA GLASS zobowiązuje się do ochrony danych osobowych zgodnie z ustawą "O ochronie danych osobowych". Zgodnie z tą ustawą Klienci sklepu mają prawo do wglądu w swoje dane, do ich poprawiania oraz wniesienia żądania o zaprzestaniu ich wykorzystywania.

33. Dane osobowe wykorzystywane są w celu realizacji zamówień. Dane są przekazywane dobrowolnie.

33a. RODO - Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).

  1. Firma IDEA GLASS może przetwarzać dane osobowe w celu realizacji zamówienia na podstawie Artykuł 6. punkt 1b,c rozporządzenia UE 2016/679 oraz do kontaktu z Klientem w celu prezentacji oferty IDEA GLASS lub innych istotnych z punktu widzenia klienta informacji.  Dane te pozyskujemy od klientów.
  2. Przekazanie tych danych jest dobrowolne, ale konieczne do zrealizowania zamówienia. Ponieważ bez tych danych nie będzie zawarta umowa – kupna sprzedaży.
  3. Jesteśmy administratorem tych danych osobowych.
  4. Dane osobowe klienta przetwarzane są jedynie na czas dokonywania transakcji.
  5. Klient ma prawo żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych.
  6. Klient ma prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  7. Zobowiązujemy się do przestrzegania tajemnicy związanej z danymi Klienta i nieudostępniania tych danych osobom nieuprawnionym oraz do należytego zabezpieczenia tych informacji przed dostępem wszelkich osób nieuprawnionych. IDEA GLASS nie może wykorzystywać tych danych w celach innych niż wskazane w Regulaminie.
  8. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem zastosowanie mają postanowienia Kodeksu cywilnego i odpowiednich ustaw prawa polskiego, a także prawa Unii Europejskiej, w szczególności RODO.

34. W przypadku dostarczania towaru przez przewoźnika, dane osobowe kupującego są przekazane przewoźnikowi (kurierowi) w zakresie niezbędnym do dostarczania towaru.

Szczegóły zawarte zostały w "Polityce Prywatności"

35. Opisy i zdjęcia produktów, znaki towarowe oraz logo stanowią własność IDEA GLASS i nie mogą zostać wykorzystane bez zgody IDEA GLASS zgodnie z obowiązującymi przepisami.

36. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie będą miały właściwe przepisy prawa, w szczególności ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku - Kodeks Cywilny (Dz. U. nr 16, poz. 93 ze zm.), ustawy z dnia 27 lipca 2002 roku o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego (Dz. U. nr 141, poz. 1176 ze zm.) oraz ustawy z dnia 2 marca 2000 roku o ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. nr 22, poz. 271 ze zm.).

37. Regulamin obowiązuje od dnia 25.12.2014r, uaktualniony został 25.05.2018r.(RODO)

38. Dokonując zakupu klient akceptuje postanowienia niniejszego regulaminu.

39. Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur:

Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej we Wrocławiu. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów,  znajdują się pod następującym adresem: http://www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”.

40. Wyrażamy wolę korzystania z pozasądowego systemu rozwiązywania sporów w sprawach konsumenckich

Internetowe rozstrzyganie sporów: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show

Inne

Zdjęcia a także prezentowane wzory są mojego autorstwa.
Zgodnie z ustawą o prawach autorskich
(Dz. U. 94 Nr 24 poz. 83 sprost.: Dz. U. 94 Nr 43 poz. 170)
kopiowanie przetwarzanie lub rozpowszechnianie tych materiałów
w całości lub w części bez mojej zgody
jest zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl