Udzielamy dożywotniej gwarancji na naszą personalizację, która wykonana jest metodą piaskowania (rzeźbienie szkła) i przez to efekt jest lepszy, wyraźniejszy niż grawerowanie metodą laserową.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Gwarancja na malowane litery na tablicach nagrobnych- jeżeli grawer jest dodatkowo malowany, udzielamy gwarancji na malowane litery do 6 miesięcy od wykonania tablicy. Zawsze jednak preferujemy, proponujemy i zalecamy wykonanie liter tylko piaskowanych neutralnych (a można podbić kontrast liter białą folią którą dołączymy do tablicy -lub w innym odcieniu-na własną rękę) podklejoną najpierw na pomnik). Wtedy po czasie nic nie stanie się z farbą, bo jej tam nie będzie. A plastikowa folia jest elastyczna i nie kruszy się tak jak farba)
Ważny jest sam montaż tablicy na silikon neutralny i ominięcie piaskowanych i malowanych liter przy nakładaniu silikonu dla trwałości farby w piaskowanych literach. Za niego oczywiście już nie odpowiadamy, gdyż klient sam musi zamontować taką tablicę lub zlecić firmie która weźmie za prawidłowy montaż odpowiedzialność.
Jeśli klient zamontuje źle tablice i pokryje silikonem pomalowane litery, może nastąpić reakcja i farba może szybciej odejść/utlenić się/ wykruszyć- nie bierzemy odpowiedzialności za złe zamontowanie tablicy przez klienta.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
UWAGA! Po zatwierdzeniu projektu nie uwzględniamy reklamacji wynikłych z pomyłek w tekście dostarczonym przez klienta, lub niezgodności projektu z oczekiwaniami odbiorcy. Z tego powodu prosimy o uważne sprawdzanie projektów i zgłaszanie wszelkich uwag i życzeń przed zatwierdzeniem.
Podstawą do reklamacji może być istotna niezgodność z zatwierdzonym projektem lub uszkodzenie wyrobu wynikłe z winy wykonawcy. W przypadku wady towaru konsument ma prawo żądania m.in. obniżenia ceny.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Wzór REKLAMACJI (w przypadku chęci złożenia reklamacji)
Miejscowość, data
Do
(pełna nazwa i adres siedziby przedsiębiorcy)
Imię, nazwisko
Adres konsumenta
Reklamacja towaru
Niniejszym zawiadamiam, iż zakupiony przeze mnie w dniu …… towar jest wadliwy. Wada polega na ………………… Wada została stwierdzona w dniu ……………………….. Z uwagi na powyższe, na podstawie ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. kodeks cywilny żądam:
- wymiany towaru na nowy* (art. 561 § 1)
- nieodpłatną naprawę towaru* (art. 561 § 1)
- obniżenia ceny towaru o kwotę ……….. (słownie: ………) zł, Proszę o zwrot podanej kwoty na konto …………../przekazem pocztowym na mój adres* (art. 560 § 1)
- odstępuję od umowy i proszę o zwrot ceny towaru na konto ………….* (art. 560 § 1)
Z poważaniem....
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
IDEA GLASS oświadcza, że zobowiązuję się dostarczyć produkty bez wad, z wyłączeniem wad wskazanych w ofercie sprzedaży (jeśli wskaże). Szkło może mieć niewielkie plądry, które są dopuszczalne przy wazonach ręcznie formowanych i nie podlegają reklamacji.